SATC och chips

Jo jag var tvungen fara in till stan och hyra första skivan av Sex and the city säsong 2. Såg att den säsongen hade 3 skivor tänkte hyra alla men ångrade mig och tog 1. Så nu ska jag se dessa 6 avsnitt som bara räcker 3 timmar. Det är ju som Titanic, The green mile och Benjamin Buttons otroliga liv.
Jag fundera på att köpa hela SATC boxen. Vad tror ni, lönar det sig?
Btw jag vill se The green mile med någon! Det var länge sen man såg den och jag har ju den faktiskt. Men vill se den med någon för det är roligare. Så give me a call!:D

Btw man får tydligen göra om nationella provet i matte om man får IG. Haha ojoj vi siktar på att göra omprov, eller hur Fifi!;) Näe men jaja. Orginarie tid att göra provet är ju på tisdag. Men då ska jag ju på begravning så kommer nog göra det på onsdag. Men fan man ska sitta 4 timmar!!!! Öh va fan typ sjukt. Hej-jag-tar-med-mig-godis!

Nä nu ska jag se SATC:D Förresten pappa tvingade mig att ladda mobilen med pengar. Så nu kan jag ringa igen. Men ska försöka spara pengar.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Veronica

FYRA TIMMAR!?

2009-05-06 @ 21:43:07
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0