Skola och stan! Del 1.

Idag hade jag då mitt matte nationella prov på 4 timmar. Men jag gick lite före för jag orkade och kunde ite mera. Det var fasen svårt men ja jag tror jag får Godkänt i alla fall. Nog om det.
Sen for jag hem snabbt och sen direkt in till stan. Åkte buss och lyssnade på Skaburbian Collective<3
När jag kom in till stan så kollade jag om kiosk killen var i kiosken men det var han inte. Sen träffade jag Tess och Eve. Var med dom en kort stund och så. Sen gick jag till KH för att lämna tillbaka en försenad bok. Behövde dock inte betala som tur var.
Sen köpte jag biljetter till Skaburbian Collective då dom ska vara på Lillan den 29de. Ska bli så skoj, ska med Tess och kanske nån fler.
Sen gick jag och vandra runt på stan i tusen år innan Emmy kom. Gick och mötte henne och Elin och Jonas. Så fick en kram av Jonas och han snacka typ 1 min innan han skulle gå.
Sen gick jag och Emmy och kollade på skor. Så träffade vi Saara. Så hängde hon med ett tag. Det var fett nice! Jag hittade ett par jätte söta skor på Din sko. Men då fanns den inte i min storlek, eller det var en som hade lagt undan dom till imorgon. Så men sen ringde jag till Pite och så hade dom den. Så har lagt undan dom till fredag. tack så hemskt mycket! Pite folk är så grymt snälla! Jag tror fan jag har hittat fler skor i Pite på Din sko än i Luleå.
Sen köpte jag ett par till skor ifall att dom där sötisarna inte skulle passa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0