Slut på det roliga tillbaka till verkligheten.

Nå imorgon blir det skola igen. Så ja ska ändå bli skönt att ha nått att göra på dagarna. Men nu går jag ju bara tre dar i skolan den här veckan. Nästa vecka blir det bara 4 dagar för ska vara ledig en dag, veckan efter det så blir det bara tre dagar för då är det kristihimmelfärdsdag + klämmdag. Sen går jag två hela veckor och sen går jag en halv vecka så är skolan slut!:D Woohoo!:D


Jaja har min sista körlektion på körskolan innan sommarlovet imorgon. Och idag så fyller Linnea H 18 år. Så GRATTIS till henne!

Jag har börjat planera helgen redan:P Men vi får se vart allt leder.
Nu ska jag gå och göra nå annat.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0