Snart bär det iväg, igen.

Så har hållit på att fixa mig inför ikväll. Ska ju till Ersnäs igen!:D Så ja vi får se vilka som kommer med hur som hellst ska du inte få förstöra min kväll! Ska åka moppe med Tess och jag är rädd att hjälmen kommer förstöra mitt ny fixade hår. Jag vet jag lät fåfäng där, men sån är jag ibland;)
Nä nu ska jag dra.
Förresten sa jag igår att jag fick G på nationella i matten? I alla fall så får jag G i betyg!:D Fy fan så stolt jag är! Jag vet att jag kunde ha fått ett starkare G eller till och med ett VG om vi hade haft riktiga lektioner. Men jag är fett nöjd över mitt G som jag har fått av att jobba på egen hand.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Duktig flicka =)

2009-05-15 @ 18:09:23
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0