Stan del 2:D

Ja förresten jag och Emmy gick och tänkte att vi skulle se cykelkillen. För det hade vart bra så jag vet hur han ser ut med. Så ja såg vi honom! Typ flera gånger:D Helt perfa! Haha ja typ host stakade honom:S:P
Nåja sen såg jag Pite-Simon med tror jag. Men ingen kioskkille idag:(
Nå sen drog jag och Emmy och åt sallad på BO's. Och tog en chokladboll till teet. Det var hel mysigt. Vi satt och prata en massa i lugn och ro. Och kom fram till bra och kloka saker...

Nu sitter jag hemma och lyssnar på Skaburbian Collective, Bag in box och Xmas tree. Har btw fått låna Emmys biggiga hår rullar så ska prova dom nån dag här framöver. Sen så har jag sovmorgon imorgon med!:D Så ska duscha imorgon på morgonen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0