Tröttsam torsdag

Ja nu är klockan 21.00 och jag har sovit i en timme! Sköööönt men kanske inte särskilt bra. Men nu är jag d pigg. Måste fan plugga till provet imorgon i körkortet. Om miljö och det är så trist kapitel så jag vill ju bara somna när jag lääser det. Men ska försöka läsa igenom det en gång till.
Idag då hade jag sovmorgon, så jag steg upp vanlig tid för att duscha. Sen på skolan hade jag ca en kvarts engelska lektion. Så typ hål en timme. Då gick jag med Ewe från mp och åt lunch. riktigt trevligt att vara med henne. Sen gick vi till idrotten där vi fick veta att vi måste gå på någon jävla vandring! Bajs man ska ha en packning på ca 15 kg för endast 1½ dag! Så man ska sova ute i jävla skogen! Typ döö, jag kommer typ bli uppäten av en björn. Fan nej jag vill inte!
Nå sen gick vi en liten runda med stavar och det var trevligt. Sen skulle vi ju ha samhälls men läraren kom ju fan aldrig. Så vi gick. Hängde med Ewe och Mia ett tag innnan jag gick till bussen.
När jag kom hem har jag bakat, sett nyheterna(!), sett halv åtta hos mig och sovit.
Nu ska jag dra.
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0