Verkligheten

Sitter på skolan och tråkar. Har snart matte tror jag. Nå känner mig lite trött och hängig. Har fått låna Fifis dator medans hon sitter här och läser en bok.
Hade min sista körlektion idag före typ augusti. Trist men hade verkligen inte någon lust att köra. Menmen det gick ändå.
Sen så har jag inte nå mera svenska den här terminen! Eftersom jag redan har redovisat och gjort min utverdering så behöver jag inte ha mera svenska. Tycker det är lite dumt att vi inte börjar med nå nytt så kursen går fortare men nej. Klassen är för seg och splittrad.
Nåja så kommer typ vara ledig på onsdar om vi nu inte ska ha matte. Men visst borde man vara klar med kursen efter de att man gjort nationella? För vi har ju räkna allt i boken.

Nu ska jag gå och trolla  eller nå.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0