Återfuktande ansiktslotion

Ni vet jag köpte ett kitt med ansikts rengöring för lite mer än en månad sedan. Nu har den lilla återfuktande creamen tagit slut:( Jag hade tänkt köpa en ny men den kostar 82 kr, att köpa separat!!! Dyrt? Tror dom att pengar växer som löv eller vad? Det är endast 50 ml i den där flaska dessutom!



Nu ska jag dock köpa en favorit. Till mycket billigare pris dessutom. Det är märket Garnier och dom har en serie som heter Fresh. denna cream återfuktar också 24 timmar. Och den är verkligen härlig att smörja in sig med!
Rekommenderar starkt! Kostar runt 40-50 kr.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Dagcremen från ACO, den heter typ 3+3 eller nå sånt :) den är skit bra, lika stor tub som den till vänster ser det ut att vara.. kostar typ 80-90kr, min har räckt as länge så den är dryg :)

2009-11-02 @ 19:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0