Det var inte igår

Det var nån dag sen jag bloggade nu:) Nå men fåse först så har jag ju börjat min praktik 3 dar i veckan på Nordkalotten. Igår var jag lite nervös för det var ju första dagen och allt. Men det gick bara bra. Fick jobba med Marcus en gammal HR elev så han vet hur det känns att gå ut på praktik. Det var rätt lugn dag fick sluta vid halv 2 redan.
Idag ska jag vara på Artic klockan 16.00 med Marcus och några till. Ska bli spännande för då är det A la carte. Så ja ska bli kul och se vad man får syssla med.
Har för övrigt gjort en Anslagsanalys i svenska indag. Imorgon ska jag finslipa den innan den lämnas in på fredag:)


I måndags köpte jag förresten en ny ansiktsgel från Garnier. Det är från samma serie som creamen jag har. Och dessa produkter luktar grymt gott!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0