Grymt spontan helg so far

UJa igår så kom ju Veronica och Sara hit. sedan ringde vi Eve som sedan masade sig hit. Så blev det att alla fick plattat sitt hår och vi såg på Idol. fanns en hel del att diskutera runt deras kläder och röster.
Alla tre sov förresten över. Så lagade vi kvällsmat i form av varma mackor och nudlar. Gott gott! Sedan såg vi film som dom flesta utom jag somnade till.

Sedan idag så vaknade vi 11 tiden. Låg och pratade en massa om killar, minnen och andra tjejiga saker. Sedan gick vi och käka stor frulle! Jätte gott och mysigt att äta med flera. Så tjattrade vi på ännu mer. Så städade vi en massa efter det. Och Veronica bar sig av hem sen.

Jag, Flizzan, Sara och Evelina tog oss en regäl promenad ca 8 km. Så började vi planera kvällen. Dom ska dra ut på krogen men icket jag. Har andra planer på G.
Sedan for Eve hem. Och jag och Sara stressade som fan. Eller jag stressade runt som en höna typ. Fixade Saras hår, kläder och sminkade henne. Så skulle jag fixa mat och allt. Haha. Riktigt kul.
Nå nu har dom busarna dragit sig in mot stan och jag sitter här och skriver.

Nu ska jag planera min kväll!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0