Long time, no see

Idag har min mor stökat fram julgrejerna!:D Woohoo! Åh tänk er så mysigt med jul:) Jag har just att baka jätte mycket godsaker och typ bjuda över några kompisar. Haha jag låter som en gammal farmor typ:P Nå men hade inte det vart trevligt att bara umgås lite med sina nära och kära?:)

Annars idag har jag bara vart på Nordkalotten,. Har jobbat med Marcus och Mats. Riktigt trevlig och vi låg bra till under hela dagen. Förberedde inför kvällen med:) Så fick jag hjälpa Mats i varma idag:) Riktigt kul och intressant!:D
Så fick jag skjus av Marcus in till stan sedan efter jobbet. Snällt, tack!:)

Sedan på kvällen så har jag vart ute och kört med pappa lite. Så ringer telefonen typå fyra gånger på raken. Och jag kan ju inte svara då jag kör. Så jag blev typ orolig. Men jag antog att det var Emmy. Men då det ringde så många gånger efter varandra, bara på en kort stund. Då tänkte jag att nu fan blir hon våldtagen, eller så är det om mr H.
Så sen så kollade jag och så var det Emmy som ringt alla fyra gångerna. Plus att hon skickat ett sms. Första meningen i smset var ''Vad tusan Linnea!''.
Men det visade sig inte vara nå farligt, och hon blev verkligen inte våldtagen. Tur var väl det:D

Nu ska jag gå och dricka lite te eller choklad tror jag:)
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0