Underbar Lördag!

For och körde lite på dagen och sen mot kvällen så for jag till Veronica. Vi åt laxbullar och ris. Mycket gott må jag säga:) Sedan drog vi fram allt smink. Så fick veronica sminka mig. Och det blev riktigt snygtgt må jag säga:) Har dock ingen bild, för vissa glömde kameran hemma:(
Nå sedan så ringde Sara och hon var ju på Skurholmen. Så hon drog sig till Örnäset och hängde med oss. Så ringde vi Emmelie med:) Så gick vi alla fyra och fikade hos Veronica. Så såg vi en film som hette ''Inte utan min dotter'. Riktigt bra film!

Sedan bar det av till Coop. Guh vad länge vi var där och valde godis. Haha:) sedan så for vi hem till Veronica igen och såg film. Och mös i hennes säng. Så slutade med att vi alla skulle sova där. Men det blev lite trångt så vid 4 tiden gick Emmelie hem. Haha jag sov och vaknade och fattade nada typ:P

Sedan på morgonen ringde min telefon halv 12. Fy fan och sedan 2 ggr till efter det. Jo jag vaknade kan man säga:P
Nåja hade riktigt kul med brudarna!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0