Very long time, no see

Guh det var typ länge sen jag skrev sist! I fredags så for jag till Emmy och fixa mig och åt. Sen drog m´vi med Sandra, Danne och Henke till Johanna i Gammelstan. Där var det förfest och sen drog vi till Cleo. Men det blev lite tjorv innan vi kom dit. Det var först tänkt att vi skulle åka buss, men den bussen missade vi pga vissa personer hade svårt att bestämma sig. Så då fick jag ringa Cicci så kom hon och plocka upp oss. Men fan det var skämmit att behöva fråga henne.
Nå väl på Cleo så hade vi grymt kul! Träffade söta pojkar och drev med folk. Haha ''kända knarkare''
Jag och Emmy somnade vid halv fem. Så var det bara att stiga upp vid halv åtta.

Då på lördagen skulle vi in till stan för Emmy skulle stå och sälja fika på Uf-marknaden. Så ja jag gick runt och kollade lite på stan där med. Sedan for jag till Veronica. Dä satt vi och dega typ:) Sedan for vi till mig och kokade kola, såg Robinson och hade trevligt!:)

Sedan i söndags så gjorde jag inte så mycket, chillade:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0