Fredag, en vända till

Idag så hade jag bara svenska prov. Var på skolan och gjorde provet på typ en kvart. Givande dag;) Nå det känndes som om det gick bra. Skrev då på allt så här ska det inte bli mindre än G får jag hoppas.
Idag frågade Sara mig vad jag hade för betyg. eller hon frågade om jag var duktig i skolan. Jag visste inte vad jag skulle säga. Så Emmy sa att jag hade bra betyg. Haha! Bara för att jag är en pluggis som pluggar på fredagarna. Fan vilket patetiskt liv jag lever!

Nåja imorgon ska jag ju tyill Kalix och leva loppan med Emmy. Vi ska typ äta med crossklubben och sen ska vi dra ut på krogen:) Då blir det att röja hoppas jag;)
Haha fast jag har ju sagt varje helg, då jag suttit hemma ''ja men nästa helg då fan blir det röj''. Men sen då helgen kommer så sitter jag typ hemma i soffan och är patetisk.
Näe men nu fan!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0