Fredag på en Lördag!

Jo idag är det lördag men jag tänkte dra fredagen lite kort.
Jag fixade praktikplats och så åkte jag buss med Linn. Hon kom och hängde med mig på skolan. Om hon hade så kul vete fan menmen. Så hade vi nk prov. Det var inte så svårt ändå. Jag skrev på allt men det är en jag är lite osäker på.
Frågan löd ungefär så här ''Du planterar ett för i en kruka och vattnar den. sedan sätter du på ett lock på krukan och ställer den i solljus. Kommer fröet att växa? Motivera ditt svar''
Jag skrev att den inte kommer växa för att den behöver ju energin från solljuset. Och sedan sa en att den behöver ju koldioxid. Så ja det där om koldioxiden skrev inte jag, men hoppas jag får rätt ändå.

Sedan så hade vi svenska där vi började se ''Hajen''. Jag blev rädd en gång och då hoppade jag till ordentligt. Men vi har väl ungefär halva filmen kvar, skulle jag tro.
Efter skolan sprang jag runt på stan med Linn. Har inte vart och kollat på stan på as länge så det var rätt kul. fast när man kom på att man inte har nå pengar ville man ju bara ha allt man såg.
Sedan for jag och Veronica och simmade lite. Skönt men trist. Seriöst simhallen i Kalix är mycket roligare. Man känner att man tar sig någonstans. I Luleå på Pontus simmar man och simmar man och efter hundra år har man simmat en längd. Men det kan bli dyrt om man enbart ska fara till Kalix för att simma.;)

Nåja efter det for jag hem och åt och såg Idol. Gick och la mig typ tidigt, vid halv 12!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0