Kvälls prat

Guh jag blir galen för jag har inget tålamod! Hoooooja! Nåja det löser sig, Det gör det alltid. det säger i ju i alla fall Timbuktu. Så jag får ta och lita på hans ord.

Jag och Veronica såg Idol men missade då man fick se vem som åkte ut. Smart av oss;) Men tur att aftonbladet finns på internet;) Nå snart ska man väl sova eller nå:)

Förresten idag på svenskan började vi med filmkunskap! Riktigt kul änme tycker jag. Vi ska kolla hur en film är uppbygg. Så fick vi se 3 olika intron på filmer. Heter dock nå annat ord än intro i detta fall. Men vi såg i alla fall ''När lammen tystnar'', ''Hajen'' och ''I am ledgen''. Hajen ska vi se nästa gång. Men jag har nästan lust att se När lammen tystnar. Det är ju den första filmen av Hannibal filmerna. Nyhet för mig! :D
Nå måste se alla dom med om jag vågar.

Nu ska jag gå och tycka synd om mig själv;)
Ciao ha en brq helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0