Lördag

Guh idag då jag vaknade hade jag regällt ont i min hals! Men som jag sagt tidigare, hellre ont i halsen än att man knappt kan andas. Nåja ska försöka att ta det lite lugnt tills ikväll.
Har redan vart en vänta in till stan och inhandlat en mp3:) Hoppas den funkar för den var gode inte billig. 379 kr på Classes.
Så har jag pluggat lite redan. Jag som inte skulle plugga nå idag;) Haha så bra är jag. Nå kommer nog lyssna på musik och plugga lite på bussen i alla fall. Imorgon lär jag vara så död så då kommer jag nog inte orka plugga!
Som Simon sa förra helgen ''man får väl offra sig lite för sina vänner''. Han hade feber och skulle ut på krogen;) Så om han klarar det så klarar jag det;)
Längtar grymt till Kalix. Jag trivs så bra där med Emmy och hennes familj. Dom är så trevliga och söta:)

Ska man kanske ta en liten dusch och sen börja fixa håret? Låter som en bra idé ändå:)
Ciao!


Mp3-spelare på Clas ohlsons:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0