Lördagskul:D

Idag ställde jag klockan på 9. Fy fan låg och drog mig as länge. Min säng är så skön! Haha. Nå sen kläde jag på mig, sminkade mig och tog lite youghurt till frukost. Sedan bar det av till Arcus loppisen. Fy fan va folk! Jaja mötte upp Emmy och vi gick nån runda innan Eve anlände. Emmy hittade en receptbok för barn:P Men den var skit söt haha:D Eve hittade dvd filmer och jag hittade ingenting:O Hade fått pengar av mamma och pappa men nu är jag ju rik igen:P Så det var som både bra och trist att jag inte hittade nått:)

Sedan har jag vart med Cicci idag med. Vi har hunnit med en del ändå. Typ fika hemma hos mig, vart en runda med bilen, lyssnat på musik och pratat, lagat middag och sett på Vänner.
Vi lagade kycklingpasta till middag och jag ärt fortfarande mätt!
Sedan fick jag låna hennes fyra säsonger vänner. Så har börjat med ett litet maraton med mig själv.

Nåja nu ska jag gå. Pussciao!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0