Måndag

Idag på idrotten hade vi boxning. Det är rätt kul och jobbigt. Kommer ha ont i armarna imorgon. Sedan så var jag en sväng till bibblo och sedan hem med tolv bussen. Har nu pratat med min lärare om en uppgift i samhällsen. så har satt igång med den. Den ska vara klar på Onsdag. Så ja det är bara plugga på!
Imorgon är jag ledig men har ändå ett ärande i stan. Jo klockan 7.45 ska jag infinna mig på Ninas trafikskola. Sedan blir man där till ca 11.40! Och ja det är Riskettan jag pratar om.

Nåja idag har jag pratat lite med Simon och MG vilket var länge sedan! Och jag tycker så synd om Simon som inte ha höstlov nästa vecka. så har han massa tentor nu också. Stackars lilla söta Simon, jag lider med dig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0