Nytt i sminkväskan och i garderoben!:D

Blev att fara en vända till stan idag med. Tänkte ju att det har rullat in pengar på kontot och jag behövde en liten conceler:) Så jag och Veronica begav oss till Make up store:) Först bad jag om hjälp med en conceler, och det tog ett bra tag innan vi hittade den rätta! Sedan var det Veronicas tur att fråga om puder och det slutade med att hon köpte en foundation. Haha även jag fick tips om en bra foundation. Men den får jag nog köpa någon annan gång i så fall.



Concelern heter Eazy cover, Roibus, 165 kr. Penseln kommer från Lindex, 29.50 kr




Sedan han jag in en snabbis på H&M och köpa en svart tunn tröja med knappar. Den är jätte söt och enkel. Bara 149 kr:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0