Om vi kom in?! Vi kom knappt ut!;)

Sitter här i Emmy säng ute i bodan. Är ju i Kalix och nu är EM och duschar, så jag lånar hennes dator.
Har haft en underbar helg här, och den är inte slut riktigt än;)

Igår då jag kom hit så började vi fixa oss direkt. 4 tjejer på en toa! Fan vi rymmdes ju alla samtidigt, helt amazing! Nå sedan så blev det en god middag på Valhall. Den bestod av Baccardi Brezeer Watermelon cider, fläskfile med paprika och vinsås, det severades med klyftpotatis och bea-sås.
Sedan en chokladfudge med fruktsallad och vaniljglass till efterrätt. Testade Vanilla sky och cosmopolitan drinkar. Och ja Vanilla sky var för söt för min del. Och Cosmon var bäsk. Nå sedan så tog jag mig en vodka drink som smakade kaktus och en Fisherman shot. Och klart så körde jag varannan vatten, så är inge bakis.

Jo nu ska ni inte tro att jag drack allt det där till maten. Nej utan vi gick ju ut på Valhall sedan. Med Fifi och Micke och Mickes kompisar. Jag fick shacka loss med Mickes kompisar. Riktigt kul!
Sedan gick jag och Emmy hem vid två tiden. Och då ringde vi var sin grabb!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0