Ondag

Idag så for jag och virrade ute på vägarna ett tag innan skolan. sedan så när jag kom till samhälls salen så var det massa människor där inne. Så jag tänkte att vi inte hade börjat och att det var en annan klass. Men så gick jag och några till sedan in i salen för att vi såg några från klassen sitta där inne. Så var det en föreläsning som vi kom mitt i. Haha bra att man har koll;) Nåja det var en snubbe som var föredetta nazist. så babblade han om sitt liv då och hur han kom ur det och så. Intressant till viss det. Påminnde lite om ''American history X'' och ''This is England''.

Sedan hade vi NK lektion. Vi fick veta resultatet och se på provet vi hade i fredags!:D Och jag klarade det! Eller som Emmy sa spikade det;) Nå NK ju nästan kul, speciellt med Richard. Ojojoj hör ni alla vad jag säger, jag håller på att bli sjuk;) Haha natur nästa;)

Sedan så gick jag, Emmy och Anton till stan. Haha stackars Anton jag och Emmy skrattade en del:p Inte lätt alla gånger. Sedan följde vi Bea till Shopping och sedan stog vi och pratade tills deras bussar gick. Emmy och jag drog till KH och pluggade lite. Sedan for jag hem med tha bus:)

Har vart ute och gjort vägarna farlig nu ett tag på kvällen med. Men nu är jag inne så det är lugnt, ni kan fara ut på vägarna nu igen:) Nu funderar jag om jag ska idas plugga lite eller om jag ska slå igång ''Ensam mamma söker''. Vad tycker ni?

Förresten lämnade in samhällsen idag med! Får se hur det går med den. Hade ju kunnat skricka och utveckla lite mera. Menmen Simon tyckte den såg rätt okej ut igår då han läste igenom det. Och jag tyckte själv det var helt okej. Så ja vi ser väl hur det går. Annars får jag väl nöja mig med att det gick bra på NK provet och Hans provet.


Kommentarer
Postat av: moa

han är med i twilight & 90210 :)

2009-10-21 @ 22:20:59
URL: http://moaseliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0