Snart lov!

Idag hade vi näringslära. Jätte många i klassen hade glömt böckerna, så vår lärare var inte så glad. Och så fick vi ett papper med frågor som vi ska göra tills v 45. Så ska vi ha prov då med. Pappret har jag gjort klart idag:D Så nu slipper jag göra det på lovet. Så äre bara att börja nöta in skiten sen v 45. Yey!:)

Sen for jag och gjorde vägarna osäkra igen. Och efter det gick jag till Kicks och kollade på en rouge. Funderar på att köpa den då jag får pengar, nästa fredag. Hm nästa fredag kändes grymt långt bort:S
Nåja kvällen har bestått av handling av mat och plugg.

Imorgon ska jag kanske träffa Simon!:D Eller ja bara kanske om jag orkar vara kvar tills han slutar. Vi ser väl. Hoppas:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0