Tisdagen med blandade känslor

For in till stan med Markus då. Så sprang jag efter honom på massa affärer hit och dit. Sedan blev jag
nervös att jag skulle komma sent till min körning så jag blev sur. Haha stackars Markus jag typ tjatade och stressade honom jätte mycket. Haha
Körningen gick åt helvete.
Sedan hem och ha världens ångest över körningen. Så jag blev helt otaggad för att fara till Boden. Nå men fixade mig och så ändå. Så for jag till stan med bussen igen då. Så var markus på den med, för han skulle och repa.
Så sen träffade jag Emmy vid Shopping. Så gick vi och köpte karameller på Coop innan bussen mot Boden bar av.
Orden ''jag tror jag är barn'' fick mig på grymt mycket bättre humör! Åh en en riktig räddning på kvällen där ska jag säga. efter det så bar det av till Boden och jag var på bra humör igen.
När vi kom till Boden så kom Jonas och hans tyste vän johan och mötte oss. Väl inne i Jonas lägenhet var ännu fler människor och alla var trevliga. Det var en del som blev lite mer pratglada och kramvänliga när ölen hade gått upp i huvet på dom. Jag och Emmy chillade med drickandet. klocka och förnuftiga höhö;)
Nå jag hade trevligt i Boden. Men jag var gode trött när bussen rullade mot Luleå 22.40. Och ännu tröttare var jag när vi rullade hem i bilen, med hög värme, vid 23.30 tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0