Tordag

Idag hade vi näringslära där vi bara näringsberäknade. Mycket siffror ska jag säga, man blev rätt virrig där i slutet.
Sedan bar det ut på vägarna. Och det gick mycket bättre än igår!:D Woohoo!:)
Sedan gick jag och åt lunch med SupersnällasilverSara!:D Så tog vi igen lite prat. Mycket trevligt!
Efter det gick jag och skrev Hansprov. Det var klurigt men Hans sa att det såg lovande ut. Så jag tror då att jag får G i alla fall.:)
Sedan åkte jag buss hem med käre Markus. det är så trevligt att prata med honom. Vi förstår varandra så bra, han och jag.
Under eftermiddagen har jag bara pluggat till Nk provet imorgon. Gjorde ett papper med frågor. Och det blev 44 frågor. Hehe stort prov!
Jo sen har jag fått ett mycket angenämt sms under kvällen med. Och min gratis sms har tagit slut. :(
Nu på kvällen har jag sett ''Halv åtta hos mig'' och tagit en härlig dusch.

Det är min torsdag med mina ord:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0