Torsdag

Guh jag har blivit dålig på att komma på rubriker och skriva intressanta saker här. Nå ska försöka ändra på det!:)
Idag hade jag då bara näringslära där vi gick igenom massa läxor och lärde oss näringsberäkna. Fy fan tur att det finns något som heter miniräknare!
Jag hade ett snabbt utvecklingssamtal med. Typ 10 min högst, som vanligt då;)
Sedan åt jag lunch med Emma och hennes kompis som jag tror heter Maggan?. Nå hon var då trevlig i alla fall!:)

Vi har ju inget NK prov imorgon så behöver inte plugga till det nu. Så dagen blev rätt slapp. Har dock gjort en lista på saker som bör göras. Det är bla städa rummet, som inte är gjort ordentligt på ett bra tag nu. Men det är för att det är så tråkigt!
Dock är jag inte en sån där som har alla saker jag äger på golvet. Men just nu är det ändå en del saker på golvet. eller bara på en sida av golvet, i rummet.
Men guh jag hatar att dammsuga, det är så drygt! Det blir varmt och så blir jag bara arg på dammsugar helvetet!
Och dammtorka det är ju fan drygt om något! Men liksom rensa bland papper och saker är ju rätt kul!:D
Förresten så vill jag ju köpa en större säng. Typ en 120 cm, jag har bara en 90 cm nu. Dock så blev jag erbjuden en 160 cm säng, men det hade ju bara vart en stor säng i mitt rum då;)

Nå så helgen kommer bestå utav min lista så ska jag väl fara och hälsa på Evelina:) Rätt trevligt helg ändå. Var ju och hade så grymt roligt förra helgen. Så kan bara vara skönt med en lugn helg:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0