Torsdag

Idag har jag vart ledig. Skönt! Så hade en lång sovmorgon och sedan böerjade jag plugga lite. Har prov i svenskan imorgon. Så nu ska jag hjälpa Bea med frågorna:) alltid kul då man kan hjälpa till:)
Sedan har jag inte gjort mycket annat idag. Tänkte dock skriva tidigare men började blöda näsblod. Inge ovanligt att man gör det då man är förkyld. Dock så är det grymt jobbigt!

Nåja har nyss sett idol:) Det är ju nu allt roliga börjar med finalerna. Uttagningarna är inte lika kul, bara dåliga folk som gör bort sig;)
Jag gillar Molly och Erik!:) Och jag hoppas juryn tar in Carl igen!:)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vem är Molly?

2009-10-01 @ 21:29:31
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0