Återberättande stund:)

Jo i Lördag så for jag ju på spelningen. Det var knappt nå folk men det förstår man. Om man blandar vior och hårdrock så vad får man förvänta sig? Ja men Markus band spelade bra ändå:) Dock kanske inte min musik men helt okej ändå:) Träffade Robin där så satt och hängde med honom:) Sedan bar det hemmåt.

Igår alltså söndag, så spenderade jag dagen framför tv:n. Och hm så kom Linnea och så såg vi klart 2 Harry Potter filmer. Vi hade maraton i våras och han inte se klart alla filmerna. Så nu tog vi tag i oss själva och fixade det. Dock så är jag inget stort fan av HP. Men tänkte kan ju vara kul att ha sett filmerna ändå.
Jag gillar mer drama och kärleks filmer(A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0