Fredagen den 11 september

Idag är det fredag igen! Fy va härligt. Idag fyller mion bror 22 år så ska gratta honom ikväll. Kommer massa folk och så blir det fika:) Hehe det gillar vi!
Nåja nu ska jag gå och äta lunch innan jag beger mig till skolan. Har bara svenska idag som förra fredagen. Men nästa fredag har jag NK labb och svenska.

Ja vad ska man annars göra i helgen? Hm pratade med Cicci igår om att hitta på nått. Blir väl i så fall på lördag, för hennes syrra fyller år idag med!:D Men jag tror inte blir så länge att hänga med henne, för hon ska vara med sin pojkvän. Och Emmy är i Kalix, och Tess ska vara med Anton. Simon är i Pite och firar hans brors födelsedag, så kan inte vara med honom heller:( Fan så många som fyller år!:)

Är det någon som vill hitta på nått med mig i helgen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0