Jomenvisst!

Idag så hade jag inte alls NK där vid halv 11, utan samhälls. Vi fick göra massa sammanbetsövningar och lära känna varandra lite mera.
Sen var det lunch och ett lååångt hål. Gick till HR och umgicks med 3:orna.
Sen hade jag NK! Lite små dryg lektion men det funkade. Vi babblar om DNA och gener och så. Mycket repetion från 9an där.
Sedan så slutade jag och då var Emmy så guillig och väntade på mig. Så vi gick till stan och hittade Veronica. Så sedan joinade vi min broder och åt en bit mat.

Sedan blev det körskolan och massa teori. Denna gång om lansvägskörning. Fan jag ligger tydligen efter med dom där frågorna man ska göra. Så får jobba ikapp till nästa gång.
Sedan hängde jag med mamma och pappa och köpa present till min bror. Och tanka:D

Förresten det är ju 11 september på Fredag. Alltså 8(?) år sedan terrorattacken mot World trade center, skedde. 8 jävla år stämmer det?? Det är ju hemskt:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0