LÖRDAG 5 September 2009

Jo igår så blev det ju en roadtrip upp till Finland;) For vid 11 på morgonen då. Riktigt trevligt gäng att fara med! Jag, Markus, Åsa och Simon, Åsa kille;) Mycket trevligt! Vi hade allsång i bilen mellan rökpauserna och ömkörningarna. Det gick gode fort där på vägen ibland;) Hehe:)
Nåja vi var då på Alko en sväng och köpte Red Cat och Salmiak. Båda är en nyhet för mig men har bara smakat Red Cat ännu. Den var god men lite söt.
Nåja sen blev det Citymarket med och lite små affärer i Sverige. Käkade på Frasses där man fick varm chocklad alt. kaffe på köpet. Det gillar vi!;) Åsa joinade mig med chokladen sån tur var.

Nå sedan bar det av till Kamelunge. Där så hälsade vi på Simons mor och så skulle Åsa tatuera sig där. Hon tatuerade in ''Åsa'' på handleden i jätte snygg stil! Fy fan så synggt det blev! Och han var ju grymt duktig på att tatuera.

Nåja sedan for vi in i Råne och sedan till Luleå. Sedan for vi hem till Alvik/Antnäs. Haha det blev riktigt trevligt där i slutet då vi alla sjöng och tjoade.




Sedan när man kom hem så vara bara börja fixa sig, och då var klockan vid 9 på kvällen. Jo för då vet ni, då vare fest i Antnäs. Så det vara bara att dra på sminket och sticka till Antnäs. Först for jag till Åsa, där hon och Simon var. Så sen gick vi dit vart festen var.
Och tror ni inte jag känner igen en röst då vi närmar oss stället. Jo för fan det var ju Simon som stod och pratade i telefon! Hel nice!
Okej nu blev det många Simon här. Men Simon är Simon jag träffade i Fredags.
Nåja nå men vi gick in då med Simon och så. det var mycket snefylla där redan då. Vilket inte var så bra. Nåja. Nå så jag umgicks med Simon, Åsa och Simon då under de få timmar vi var där på festen.
Nå det var då trevligt så länge Simon var där. Men precis innan han for så fuckade festen ur. Så ja vi hade ingen lust att vara kvar heller då vi inte kände så många. Eller asså vi kände ju dom men inte så jävla bra. Träffade en tjej från klassen som var på G! Helt härligt att hon hade hittat sig dit, hehe.

Nåja sen så gick vi till skolan och pratade om lite allt möjligt. Smsade med Simon som hade farit till stan då. Sen for jag hem. Hehe och då blev jag hungrig och ställde mig och stekte några potatisbullar/potatisburgare, och pratade med Emmy. Och där avrundade jag den helroliga lördagen.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Nice! ;)

2009-09-06 @ 20:35:04
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0