Måndag

Idag hade jag idrott så for in till skolan. Vi hade nå uppvärming och spelade nå spel med en freesbee:) Det var rätt trevligt att vara ute i det fina höstvädret. Och tanken slog mig att man aldrig går på promenad runt Güylza mer än då man  har idrott. Varför tar man inte en liten promenad på man ändå har hål?

Sedan så åt jag med Sara, eller jag åt inte. Det var ju leverbiff och blodpudding. Fy fan! Så jag drack ett glas mjölk och ett glas vatten och pratade med Sara. Sedan tog jag bussen hem. Skönt som fa! satt och pratade med Åsa. Och vi har gjort planer för helgen alla redan;)

Nu ska jag gå och äta lite nudlar tror jag. Sen blir det att plugga lite. Och sen ikväll ska jag fara och höra om min telefon, vad jag ska göra med den. Och efterdet så är det sminkpary igen;) Denna gång med sminkprodukter!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0