Måndag

Jo idag hade jag idrott på schemat! Så vi fick gå en rask promenad, jag pratade med Tina som vart på festen i Lördags. Så vi pratade lite om det och sen så skulle vi leka kull. Haha så fick man gå ihop armkrok två och två. Det var lite lurigt. Sedan var det brännboll med antingen tennisboll, fotboll eller freesbee som gällde. Riktigt kul må jag säga. Det var alldeles för länge sen jag rörde på mig! Hojja.

Nåja sen så gick vi och åt, så träffade jag Sara i matkön. Så vi åt allihopa där och sen drog jag med Bea, Tina och Sandra in till stan. Dom skulle med bussar hem och chilla tills dom hade lektion vid 4.
Själv hade jag körlektion där vi klockan 2. Så jag gick och pluggade lite på KH. Eve kom och joinade mig dessutom.

Sedan hade jag körning och det gick väl la bra.
Sedan for jag hem och då jag går till bussen så ser jag Anton och Tess vara där och vänta på bussen. Så sitter och surrar med dom och så kommer MG dit. Har inte pratat med honom sen festen tror jag? Nå det var ju som trevligt att se han där med. Och så träffade vi Lucia, som för övrigt fyller år idag! Grattis till henne!:D

Hemma så åt jag och så har jag hjälpt min kära mor att placera ut massa tavlor. Så snart ska dom sitta uppe på våra väggar! Kommer bli fint.
Sedan har jag vart på en promenad och övingskört. Så belönade jag mig själv med en Magnum mandel glass:)

Där har ni min dag!:D


Bild à al Emmy


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag vill också ha glass! :)

2009-09-07 @ 23:02:35
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0