Onsdag

Idag så har vi fått lite information om APU. Jag vet verkligen inte vart jag ska vara men det finns en lista på ställen man kan vara på. Det gillar jag(Y) Men jag är en sån där som är försiktig men jag står ju som inte och bara hänger. så jag tror det kommer gå bra. ska fråga Stina om man kanske kan få vara lite i servera lite under APU:n med. För det tycker jag är rätt nice:)

Sen så har jag vart rätt seg idag. Så jävla förkyld nu. Blev så anfådd av att gå i en trappa i skolan och då är det fan illa! Har skrattat en massa idag och det tar ju verkligen på krafterna.
Så har jag och Malin vart där dom sänder radio och intervjuat några människor. Det gick bara bra:) Malin fick ställa frågorna för jag var så hes.

Nåja sedan har jag bokat om massa körlektioner och vart med Emmy. Sedan haft sista teorikursen idag. Allt gick bra där med. Eller ja det var en sak som var lite pinsam men det ska jag inte dra upp nu.

Imorgon är jag ledig. Ska ju egentligen ha orgenteringsdag men jag är för förkyld för att ens tänka tanken på att vara ute i skogen och leta kontroller. Så jag ska göra den där skiten sen då jag är frisk och kan springa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0