''Sminkparty''

Idag på idrotten jobbade vi med puls. Fick ta arbetspuls och maxpuls. Rätt kul så kommer nog ha träningsvärk imorgon! Gooodie!:D
Sedan hade jag slutat men hade ju en körlektion kl 14.00. Så jag åt luch två gånger. En gång med Tina och Bea och den andra gången med Emmy, Eggy och Elin.
Sedan gick jag och fixade att jag har nya fräscha kockkläder imorgon och frågade Anki om en grejj till näringsläran. Sedan blev det bibblo och hittade Emma där. Och sedan pluggade jag teori. Eve kom och joinade mig där ett tag. Jag var dock inte så social, utan fokuserade på pluggandet.

Sedan hade jag körlektion där vi for och körde på Hertsön tror jag. Det gäller verkligen att gasa upp fort, och då menar jag fort! Allt gick då bra annars, jag lever så att säga:)
sedan for jag hem och åt middag och pluggade. Hahah åkte buss in till stan till ''Sminkpartyt''. Så tog jag med böckerna och pluggade på bussen. Dert kallar jag effektivitet!:D

Själva ''Sminkpartyt'' var rätt trevligt. Det presenteras produkter av märket Mary Kay. Men det är inte bara smink, utan även hudvård. Produkterna är rätt dyra eller ja ca 300 kr. Men ja dom funkar säkert. Men jag vill inte lägga ner så mycket pengar, då det finns billigare märken.
Men det var riktigt kul ändå!:D

Fan nu ska jag snart sova. Ska ju upp halv 7 imorgon! Ska bara höra ''Use somebody''.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0