Tisdag

Jo idag har vi ju vart i köket då. Så lagade vi kåldolmar. Det gör man av bla vitkål, blandsfärs och grötris. Det var ett lite piller göra att få ihop dom till fina dolmar höhö. Nåja jag jobbade med Sam och det gick rätt bra. Vi var otroligt snabba. Och efter lunchen hade vi kalkylräkning. Hojja inte kul! Hjärnan var rätt seg.

Nåja senare så gick jag, Bea och Tina in till stan och kollade runt lite. sedan lämnade Tina oss och jag och bea drog oss till The phone house.. igen. Nå denna gång fick jag en ny mobil. Dock undrar jag om dom säljer den gammla. För hon gjorde den som ny asså, satt på skyddsplast på skärmen och tjoffs. Jag fick till och med behålla alla sakerna till min mobil, asså laddare och till och med kartongen där mobilens nummer står. Så nå lurt var det ju med det där. Men vad ska man göra?

Nåja nu ska man lägga sig och smsa ett tag och sen sova.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0