Torsdag och teater med min vän Emmy Ladin;)

Idag så när jag kom till skolan så satt jag och Anton och fixade näringslära uppgiften i sista minuten. Och sen så lämnade jag in min uppgift på lektionen. Men läraren typ sa att man ska göra hemläxa hemma. Vad har det för betydelse vart man gör läxan, bara man har gjort den liksom?! Det är ju nog med att vi får läxa för fan!

Nåja vi var i köket och fixade pocherad lax med vitvinssås, potatis och till efterrätt hallon parfait. Tror ni vi fick smaka eller? Svaret är nej, som vanligt. Nå men det gick bra att jobba med Bea och Jens. Jag tycker jag har kommit rätt bra in i klassen ändå. Jag är ju med alla tjejerna nu så:)

Sedan så fick vi ännu en läxa i näringsläran. Läraren ger oss alltid läxor i det jävla ämnet. Hon tycker livet är slött utan läxor. Men hallå det är väl nog med att man går i skolan?!

Efter det hade jag körlektion med Emma. Det var första gången jag körde med henne. Det gick väl rätt okej. Dock så vet jag inte om jag kommer få körkort under de kommande 1000 åren. Nå men det går frammåt sakta men ja säkert.

Sen for jag på stan och kollade på smink och hudvårds produkter. Köpte nå rengöringskit från Aco. Så ska prova det nu ikväll. Spännande! Träffade Therese en stund. Det var ett tag sen vi träffades på tu man hand. Så det var kul!:)




Sedan så har jag vart och lämnat igen min mobiltelefon. Jag köpte ju en ny förra fredagen, i söndags började den tjorva. Och i tisdags så fick jag en ny och redan på onsdagen började den tjorva. Så idag gav jag upp, gick och lämna tillbaka skiten och tog tillbaka pengarna. Men fick vara på dom två olika The phone house affärerna i en dryg timme för att fixa allt. Hojja drygt! Men det var ju bra att dom hjälpte mig så jag fick tillbka mina pengar.:)

Sedan var jag och Emmy på teater. Vi serverade ju på premiären av Måsen. Så fick vi ju pengar och så fick vi tydligen fribiljetter. Och man tackar inte nej till gratis saker i första taget;) Emmy Lerdin som hon heter bokade biljetter. Men på biljetten står det Emmy Ladin haha.

Nåja föreställningen var helt okej. Kanske inte något jag själv skulle betala 200 kronor för. Den slutade helt hemskt med. Så ska inte saker sluta. Det ska sluta bra ju!:) Men så är inte livet, tyvärr:(


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0