Torsdag:)

Idag hade jag näringslära, då vi gjorde frukost. Jag och Sebbe gjorde filtallrik med linfrö, kanel, havregryn, äpple och banan i. Plus ett glas mjölk och två hårdbrödmackor! Vi ska sedan skriva och berätta vilka näringämnen som finns i den maten och så. Nog om det.

Sedan slutade jag, men hade körlektion 11.25. Så gick till bibblo och pluggade lite teori och sedan gick jag till Örnen, där Veronica var. Hängde där innan jag gick till Ninas. Där så skulle jag köra med Maria som jag redan kört med i Älvsbyn. Så det var bra! Nå vi for och snurra lite på Bergnäset och så.

Sedan for jag hem och åt, pluggade och powernapade. Sedan var det bara iväg igen! Denna  gång till Älvsbyn och ha ännu en körlektion. Denna lektionen var lite jobbig för jag var trött och jag märkte att jag gjorde massa fel. Men jag fick prova fickparkera! Det var lite läskigt!

Nu när jag kom hem så har jag ätit, exprimenterat med lite sminkningar och valt ut morgondagens kläder. Och pratat med Emmy i telefon;)

Och nu blir det nog en kopp te!
CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0