Vart är alla läsare?!

Halloj! Vart har alla mina underbara läsare försvunnit? Diagramet visar sträck rakt ner, och så vill man inte att det ska vara. Och inte lämnar ni nått spår efter er heller:(

Nåja idag så har jag haft samhälls och NK. Haha NK är så roligt. Läraren är så härligt och rolig. Precis som Jocke, NO läraren på Bergs. Tänka sig att ett ämne kan bli bra om man bara har en bra lärare. Kommer ihåg i 9an hade vi en NO lärare som sööög! Eller ja, eller jo hon sög. Men henne skrämde vår klass bort rätt fort.

Nåja sedan gick jag på banken med Emmy. Och sedan mötte vi upp Emma. Dom hängde med mig och åt på Max. Och sedan följde Emma mig till körskolan. Där hade jag ett teoripass om bilen och försäkringar.

Nu har jag precis renskrivit Näringsläran till imorgon. Ska bara finjustera den lite sedan är det klart!;)


Kommentarer
Postat av: Veronica

.... Där har du mina spår ;). Haha, lol! :D

2009-09-17 @ 18:10:06
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0