Vilken Torsdag!

Idag vaknade jag klockn 7! Bussen går typ 15-20 över. Det vara bara att dra på sig kläderna och gå till bussen. Men man hade önskat att man vaknade senare så man missade bussen just idag. För då jag kom till skolan hade vi redovisning i Näringsläran! Hade jag tränat på det eller?! NEJ!
Haha Emmy drog med lite smink till skolan. för jag kände mig och såg fördjävlig ut. Men guh jag hade fått ett sött sms från en viss Simon. Det gjorde mig verkligen glad och fick mig att orka stå ut med dagen.

Ja på Näringsläran sög vi allihopa men Anki tycker vi var duktiga. Min inlämningsuppgift var något saftigare än vissa andras. Typ överambisös!

sedan gick jag till bibblo och hittade Emma där. Vi pluggade teori ihp och sedan åt vi lunch. Sedan divade jag iväg till min körlektion. allt gick bra där. Blev äntligen godkänd på hela 5an, backning, parkering och vändning. Skönt!
dock så ska min lärare sluta så har en sista lektion med henne imorgon. Sedan måste jag byta lärare:(

Ja sedan gick jag till bibblo igen och pluggade lite med Emma. Och efter det gick jag in på Åhlens. Där har jag inte vart på år och dar. Var i butiken skitlänge och bara på nedre plan. Provade några kjolar och kollade på sminket och så.
Sedan kom Emmy Pemmy och joinade mig. Vi gick och kollade på en mobil jag ska köpa imorgon! Bestämnde mig för att jag vill ha den idag.
Sedan gick vi till H&M där jag köte 2 kjolar. Hade beslutångest, men ska lämna tillbaka en imorgon. Men den jag ska ha är svart/mörkgrå(?) och är kort i modellen.

Sedan då jag kom hem så pluggade jag teori, for till Storheden och handlade mat. Och sen hem och plugga igen. Och nu ska jag snart sova.

Haha jag klantade mig idag. Gick upp för en trappa på Kungs då. Så snubblade jag! sen då jag som reste mig så tappade jag mobilen. Haha stod och stirra argt på den innan jag tog upp den. Haha!
Och förresten gissa om vi fick läxa i näringsläran. Svaret är Ja! Alltid läxa i det där trista ämnet. Hoja!

En sån här mobil ska jag köpa imorgn. Fast med orange istället för lila. Och orange på knapparna.


Kommentarer
Postat av: maarie

haha, emilia säger alltid att det blir varmare på vintern! jag fattar inte hur man kan tro på det? :o

2009-09-18 @ 19:16:59
URL: http://spaderdaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0