You, your sex is on fire

Jag gick ju och la mig där vid halv 10 igår. Och jag sov till 11 idag! Trött?
Nåja idag har jag vart till stan med Cicci. Hon hittade en massa snygga kläder. Själv hittar jag inget, som satt bra på mig. Det såg bättre ut på galljen så att säga;)
Men det är som sagt alltid kul att träffa Cicci! Vi ses så sällan nu för tiden. Förr då vi gick i 5an och 6an var jag med henne varje dag! Och då menar jag verkligen varje dag! Nu är jag glad om jag får se henne 1 gång varannan månad.

Nåja snart ska jag äta. Och sedan kommer Markus vid 7 tiden. Och då ska det bli en förändrig, jag ska färga håret på honom. Hoppas jag köpte rätt färg till honom bara.

Fan näringsläran ligger här brevid mig och plågar mig. Fan jag har inte gjort klart det än. Dock så ska det vara klart först på torsdag. Men då har jag två kapitel i körkortsboken, som jag inte ens har tittat på. Det ska bara klart till onsdag. Hojja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0