Alla tycker vi olika!

Haha jag och Emmy satt och prata. Så frågade hon om jag bara gillade kostym nissar. Haha bara för att jag gillar killar i kostym?!:D Haha så idag när jag var på stan med Sanna virrpanna, så såg jag en affisch med Joel Kinnaman för Urban Look på MQ. Höll på att dö!:D Den killen är ju nog snygg i alla Johan Falk filmerna, så nu i kostym!!! Aaah!:D HOTHOTHOT!



Så kolla hans blick! Och ja jag såg att han hade backslick men nog är han het i det. Allvarligt talat det skulle inte förvåna mig om jag flyttar söder ut. Tänk så många snyggingar det finns där neråt!:D Ja visst nog är det väl hett om en kille skruvar i bilen och allt det där. Men man vill ju inte att han älskar bilen mer.
Haha en av mina vänner ville flytta upp till Kiruna sa hon. Haha det är där hennes killar finns. Hon är en som vill ha killar med arbetsbyxor, så ska dom hellst vara bonde med!:D Haha hon är som en liten skogsmulle!:D
Ja tänka sig så olika smak vi har:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0