And we did it again!:D

Nå jag drog ju till Kalix igår. Det blev en underbar bastu och sedan förfest! Där dracks det redcat, minttu, choklad, läsk, och smirnoff mm. Så blev det att röka cigarr. Haha fy fan säger jag bara, ingen höjdare. Tur är väl det, må jag väl säga.
Sedan blev det utgång på Valhall! Där var det röj. Det dracks briska, baccardi breezer watermelon mm. Haha gissa om jag fick röd tunga?! Ja klart jag fick! Haha så dansade vi och ägde ut alla, eller ja nästan i alla fall;)
Sedan bar det av till Frasses aka FRA. Jag och Emmy köpte inget vilket lönade sig ändå. Vi blev bjudna på pommes stips:D
Sedan bar det hemåt i en taxi.

Så kan en kväll vara här i Kalix. Speciellt om man är med Emmy aka EM, Sofie aka Fifi, Andreas aka kocken och Simon aka Jasse!:D WONDERFUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0