Fy fan vad duktig jag är!:)

Har vart och joggat 30 minuter idag. Dock stannade jag var och var annan minut men what ever! När jag kom hem gjorde jag 100 situps och lyfte ett havregrynspaket för att träna upp armarna, haha!
Nå då var premiär joggen gjord!:D
Ni som känner mig vet att jag aldrig tränar, jag gillar inte ens att träna. Eller beror väl på vad man tränar och hur. Nå men jag har hör att det är bra att träna, jag vet inte det är nått rykte som går antar jag;) Om inte annat en trend som man självklart hakar på, av medias tryck;)

En sommar så var jag och joggade flera gånger i vecka, fy fan det var tider de! Men nu ska jag verkligen försöka hålla igång hela sommaren med. Och för att inte tala om vintern. Och till hösten så har jag inte nå mer idrott så då MÅSTE jag köpa gym-/simkort!:D

Nå nu ska jag se på Beverly Hills 90210! Har precis startat ett maraton på den serien har 6 säsonger. Men gillar bara dom 5 första;) Har inte ens sett hela 6 säsongen, eller ja lite på tv.

Ha det bra!:) Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0