Galet kul i fredags!

Började dagen med en dusch. Så sminkade jag ögonen i blått, jag tycker det är riktigt snyggt!:D Man ser nästan att jag har bruna ögon då!;) Haha!
Så var man i skolan och hade NK, där jag och Sandra forskar om svarta hål och supernovor. Så hade vi svenska där vi avslutade ämnet upplysningen.
Sedan gick jag med brudarna in till stan. Så mötte jag upp Emmy och Fifi!:D dom åt glass på MAX. Så träffade vi ännu fler av Emmys kompisar. Gick runt med dom på stan. Hittade en väska på Diva. En Adidas väska som var på 50% rea! Så priset blev ynka 249 kr!:D Och ja jag hade ju mitt presentkort hemma. Så jag och Emmy drog till mig lite spontant. Jag åt middag och sen drog vi in till stan för att köpa väskan:D


Linnea!


Haha så skulle vi hämta Emmys cykel, skulle få in den i bilen. Det gick inte så bra. allt slutade med en massa skratt, en avbruten grej som jag trodde var spaken till att he ner sätet, och att cykeln blev kvar i stan.
Så skjutsade jag hem Emmy till Porsön så for jag och plockade upp Anton istället. Vi satt och kollade in skolkatalogen, dock en grymt gammal en. Sen for vi och kidnappade Markus! Efter det drog vi till Donken och överraskade Therese på jobbet. Så sen då hon slutade for hon med oss:)


Emmy!

Vi drog till Konsum och köpte Coca cola och chirre. Cola har jag inte druckit på flera veckor!:D Sjukt gott var det.
Blev att vi skjutsade hem Markus och plockade upp Emmy igen. Så fick jag och Emmy ett skrattutbrott! Haha!:D
Nå sedan drog vi till Brass och Emmy fick träffa Henke.












   
                                                                                          En vacker eld!


Vi lämnade Anton och Tess hos Tess ett tag. Så jag och Emmy drog till Ormberget!:D Riktigt mysigt!:D Haha sedan plumpade vi i snön på väg tillbaka till bilen. Haha massa skratt och nå killar som såg oss måste trott vi var galna. Men vi fick snö i skorna! Typ en hemsk känsla! Haha fy fan!


Våra fina skor!

Sedan drog vi in till stan och träffade Henke, Erik och Johanna. Blev inte så länge, innan vi for och hämtade Anton. Jag skjutsade hem Emmy och Anton till Porsön. Praktiskt då båda bor där;) Sen drog jag hem. Vad hemma vid 1 tror jag.


Staden sett från Ormberget! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0