Onsdagen som gick på flyt

Dagen började med att jag vaknade från en halvt som halvt mardröm. Sedan hoppade man in i duschen och efter det drog man på lite smink. Det blev en svart sotning:)
Sedan till skolan där man skulle redovisa ett arbete om ''arbetstider och unga i arbetet'' med Malin. Det tycker jag gick bra men vi får se vad läraren tycket om det.
Sedan hade jag och Malin en till redovisning i samhällsen. Dock så var den redovisningen bara för läraren. Och då berättade vi om ''Luleå som miljöstad''. Det var det vi satt och snickrade ihop igår efter skolan. Vi gjorde ju en Powerpoint presentation till ämnet med. Så det gick bara bra!:) Riktigt skönt att ha dom sakerna överstökade!
Nu ska vi bara ha börjat läsa en självbiografi till på fredag. Jag har börjat med en bok som heter ''ut ur mörkret'' Har bara kommit ca 100 sidor av 500. Men den verkar bra!:)
Sedan nästa vecka har jag och Sandra en NK redovisning om ''supernovor och svarta hål''. Och idag på lektionen så satt vi och gjorde en powerpoint till de arbetet med:) Gode nice!

Nu har jag kirrat lite med jobbet i sommar. Så det ska lösa sig att jag kan fara på bröllop i Ängenholm!:D Vad ska jag ha på mig då?!

Förresten fick åka på Malins pakethållare till stan idag!:D

Vad ska man göra ikväll måntro? Se en film hade inte vart fel:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0