Roadtrip!:D

Kom just in genom dörren efter att ha vart på roadtrip med Therese Johansson! Vi började vid 2 tiden och nu är jag hemma vid 22! Haha! Har vart överallt känns det som:) Typ hos mig, hos henne, hälsat på massa folk man inte sett på länge. Tex Emma och så Viktor! Och honom har jag inte sett sen jag fyllde år i Juli!
For till Norrfjärden köpte batteri och choklad. Det blev en sväng till Öjebyn med! Tutade på lite folk och for runt och virra runt;) Haha! Sedan for vi till Porsön och pratade strunt med en miss
Emmy Lerdin !:D

Jag har haft en underbar dag/kväll med Tess och det var inte igår vi hade så här kul tillsammans. Det var ett tag sen vi sågs bara vi. Så nu tog vi igen massa tid:) Och fy fan vad vi har skrattat! Helt sjukt:) Och lyssnat på nostalgimusik<3
Tåls att göras om må jag säga:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0