Söndag

Idag har jag vart in till stan och pluggat med Malin på KH. Vi blev klara med arbetsmiljön så nu ska den bara redovisas på onsdag. Skönt! Sedan försökte vi plugga samhäll som med ska vara klart och redovisas på onsdag. Det lutar åt hej-ig på den fronten tyvärr. Nå vi ska försöka fixa det på tisdag efter skolan.

Sedan for vi förbi Sanna hos hennes syster på Örnäset. Skulle lämna hennes present. Efter det skjutsade jag Malin hem. Haha klart jag var extra noga med allt jag gjorde. Malin är ju under upplärning;) Haha! Sån tur var hittade jag med ut från Kronan.

For förbi Ica i Antnäs på vägen hem. Höll inte på att hitta Digistivekexen. Jag var till och med på väg att gå ut ur butiken när jag fick syn på dem. Så blev det en gräslöksost till de!:D Ville ha den jag och Emmy hade i fredags, men den fanns inte. Det var soltorkad tomat typ.

Nu ska jag äta och sedan väntar en joggingrunda om det inte börjar regna vill säga. Lär bara ta det lugnt ikväll:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0