Tralala torsdag

Dagen började med att jag for med bilen och hämtade upp Åsa. Så drog vi till skolan. Där hade vi näringslära.
Nå sen drog jag hem och sminkade mig. Sedan stack jag med cykeln till Helmer's och jobba. allt gick bara bra där. Fick skära fläskfilé och sen sätta köttet på spett. Det blev en hel skania back! Och det tog två timmar!:P

Nå sen så for jag hem och sov en snabbis:P Efter det hämtade jag upp Tessan i byn. Så for vi till Dollar store och storheden. Blev muffinsformar, american pie muggar och tvål:)

Sedan på kvällen eller vid 20.40 så for jag på en lång promenad. Det var lite kallt så vantar på nästa gång!:D nå var hemma 21.55:) Det var förresten skönt med att värma kroppen med en dusch efteråt:D

Nu ska jag läsa bloggar och sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0