Vad vore livet utan lite spänning?

Idag så har jag vart med Linnea. Vi drog med lite fika och gick upp till Långberget aka berget. Tog typ 40 min att ta sig upp, pga av att man sjönk ner i snön. TUR ATT MAN HADE TÄCKISAR! Väl uppe satt vi och njöt av den fina utsikten och fikade. Sedan bar det av hem igen tog dock bara 20-30 minuter. Haha!

Hemma hos mig så gick jag lös  på hennes hår. Blev att jag plattade, tuperade och volymastrade det. Hett!:D
Sedan sminkade hon mig i färgglada färger;)

Efter det så for vi med bilen till henne. Vi tänkte först gå men skulle ha med min dator. Så tänkte vi att vi ändå fått motion idag.
Så hon henne åt vi jätte god paj och sallad. Sedan sminkade jag henne. Så prövade vi lite kläder och tog lite bilder;)
 
Tur att jag hade bilen! Hade inte orkat gå hem:P





Älskade dom där skorna!!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0